כיום כאשר הכלכלה מושפעת יותר מתמיד ממשברים גלובאליים ומקומיים והחלטות מתקבלות על בסיס אמוציונאלי, חשוב להדגיש את העוצמה של יחסי ציבור כאמצעי שיווקי, תדמיתי אפקטיבי ביותר שבאמצעותו ניתן לשנות ביצועים של עסק מקצה לקצה בלי קשר לגודלו. כלומר, בין אם מדובר בעסק קטן בינוני ובין אם מדובר בחברה גדולה בינלאומית.
טעות להניח כי יחסי הציבור הם בגדר מותרות, או שירותים שרק חברות גדולות ומבוססות יכולות להרשות לעצמן! אי לכך, ובמיוחד ברוח התקופה הנוכחית, מומלץ לכל עסק לשכור שירותים של איש יחסי ציבור ומשרד המתמחה בתקשורת שיווקית.
זה נכון שקשה למדוד אפקטיביות של יחסי ציבור במיוחד אם לא יודעים עושים זאת. האמת פשוטה וקלה למדידה . יחסי ציבור הם האמצעי הטוב ביותר לקידום עסקים, מוצרים וחברות, בתנאי שיודעים לבצע את המלאכה כראוי: במקצועיות, בחריצות, באמינות, ביעילות, במקוריות ובראייה כלל מערכתית המשלבת מעוף ויוזמה.
לעסקים קטנים-בינוניים, לחברות, רשתות ותאגידים מומלץ לשכור שירותיו של משרד יחסי ציבור ולהרוויח:
* תקשורת חיובית ומודעות תקשורתית גבוהה
* יצירת מובילות תקשורתית ותדמיתית שתמצב את החברה כמובילה בתחומה
* יחסי ציבור טובים עשויים לתרום להגדלת מחזור המכירות ולהשגת תוצאות טובות יותר
* יחסי ציבור טובים משתלבים בפעילות השיווקית ומעצימים אותם
* יחסי ציבור טובים יכולים לפתוח שווקים חדשים ברמה המקומית והבינלאומית.
* יחסי ציבור טובים ייסייעו לך לבנות לעסק/לחברה שלך תדמית חיובית ואמינה
* יחסי ציבור טובים יכולים לתרום להעלאת הגאווה והמוטיבציה הפנים ארגונית ומאידך בסיוע בגיוס עובדים מוכשרים יותר
* יחסי ציבור טובים משפיעים גם על ספקי השירותים שלך ולעיתים, עשויים לתרום במהלכים כגון גיוס מימון מהבנק והידוק הקשרים המסחריים עם ספקים ונותני שירותים
* יחסי ציבור טובים אמורים לסייע בבנייה התקשורתית והעסקית גם של מנהלי החברה
* יחסי ציבור טובים יכולים להעמיד את החברה שלך במצב הרבה יותר טוב כאשר מדובר במו"מ, או חלילה, בשעת משבר.
רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור. http://www.ronenhillel.co.il ומנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il
>